Marketing voor ondernemers

Workshop Marketing voor Ondernemers

Workshop Marketing

“Workshop bij Clever Coaching is anders”

Helderheid en overzicht creëren binnen jouw eigen marketing

Vind jij het een uitdaging om jouw ideale klant te beschrijven? Wil jij ontdekken waar je jouw ideale klant kan vinden en hoe je deze kan bereiken? Vraag je jezelf af hoe je jouw marketing kan optimaliseren of hoe je jouw marketingplan het beste kan schrijven?

In de workshop Marketing voor Ondernemers ontvang je de basis marketing in theoretische kaders in een hand-out. In de basis Marketing hand-out, staan we stil bij; doelgroep bepaling, marketingomgeving, concurrentie analyse, unique selling points en de SWOT analyse. Je gaat bij aanvang van de workshop direct samen met jouw mededeelnemers aan de slag met jouw marketingplan voor jouw bedrijf.

De workshop is praktisch, direct toepasbaar en kent de gouden sleutel; samenwerken is versterken. In het samenwerken word je gestimuleerd om met de deelnemer in gesprek te gaan, die je van nature misschien niet zo snel zou opzoeken.

Deze manier van samenwerken laat diverse deelnemers in het begin stretchen en het levert je als ondernemer direct de meest verrassende inzichten op voor jouw bedrijf. Waardevolle input, die direct toepasbaar is binnen jouw marketingstrategie.

Doelgroep

– Ondernemers

Persoonlijke groei en resultaat

– Je leert de basis in marketing

– Je leert concreet jouw ideale klant te beschrijven en ontvangt praktische handvatten

hoe en waar je deze kan vinden

– Je leert out-of-the-box te denken in jouw marketingstrategie

– Je leert om dichtbij jezelf als ondernemer en jouw bedrijf te blijven

– Je leert om jou kenmerkende Unique Selling Points concreet te maken

– Je legt een gedegen basis voor jouw marketingstrategie

Referenties en reacties deelnemer
Workshop Marketing

“Ik zag er ontzettend tegen op om mijn marketingplan te gaan schrijven. Nu ik een start heb gemaakt, voelt het als een gedegen basis waarin ik vol vertrouwen door kan pakken!”

“Fantastisch, nieuwe inzichten voor mijn marketingstrategie kunnen vinden. Andere invalshoeken, samenwerken heeft mijn marketingplan een andere dimensie gegeven.”

“Mijn marketingplan heeft nu concreet een invulling gekregen”

“Ik liet me voor de workshop afleiden door ideeën van anderen. Ik durf nu dichtbij mezelf te blijven staan en mijn ideeën vol vertrouwen in mijn marketingconcept door te voeren.”